Internet i les botigues d’aplicacions ens ofereixen un munt d’opcions per a gestionar la nostra informació i dades. De vegades, però, fer-ne la tria o saber quina ens convé més no resulta fàcil. En aquest curs presentarem una selecció de productes i serveis gratuïts (o freemium) que segur portaran la teva productivitat a un altre nivell, prestant especial atenció a la seva compatibilitat amb el mòbil, de manera que puguis tenir sempre les teves dades o portar el control dels teus projectes allà on vagis.
Descobriràs, d’entre l’extensa oferta existent, quines són les millors eines per a guardar i compartir qualsevol tipus d’informació: des de notes fins a enllaços que trobes quan navegues per Internet, passant per programes per a organitzar-te o gestionar els teus projectes, eines per a controlar el temps dedicat a clients, extensions i trucs per al navegador i molt més!
El curs té un format pràctic, on es farà un tast de les diferents aplicacions, productes i serveis, amb exemples i casos d’ús concrets. Els participants també rebran assessorament i consells personalitzats a l’hora de seleccionar l’eina que millor s’adapti a les seves necessitats.
Professionals que vulguin millorar la seva productivitat, gestionar la seva informació d’una forma endreçada i adquirir noves habilitats tecnològiques. El curs està especialment indicat per a professionals que vulguin treure un major partit del seu telèfon mòbil, incorporant-lo com a una eina de treball i gestió més.
Periodista i consultor en comunicació digital, especialitzat en noves formes de narrativa i continguts per a dispositius mòbils. Ha desenvolupat tota la seva carrera professional en l’àmbit d’internet i les noves tecnologies, ja sigui escrivint sobre la xarxa en mitjans de comunicació escrits o bé com a responsable de mitjans digitals. Com a docent, ha format en periodisme mòbil a redaccions i periodistes d’Espanya i Amèrica Llatina, i imparteix regularment cursos de capacitació i ús de tecnologies mòbils en entorns professionals. També col·labora amb la Universitat Oberta de Catalunya com a responsable de l’assignatura Disseny de productes interactius multidispositiu.
25/05/2023 Barcelona |
25/05/2023 Barcelona |
16/05/2023 Barcelona |
10/05/2023 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2023
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20