Aplicar tècniques i eines per a la direcció i gestió d’estratègies de comunicació en empreses i organitzacions.
Aquest Programa Superior et prepara perquè milloris els teus coneixements i habilitats per comunicar de la manera més eficient i tinguis una visió completa en l’entorn del màrqueting digital i les funcions del social media. S’analitzarà en detall com treure partit de Meta Business Suite, s’explicaran les últimes funcionalitats i novetats aparegudes en les principals xarxes socials, així com l’ús efectiu de les mètriques i de Google Analytics 4. Tot plegat et permetrà aconseguir millors resultats en la teva estratègia digital.
El programa està format per tres cursos diferents, dividits en 8 sessions on line en directe i enregistrades de 3 hores, distribuïdes entre febrer i març.
Temari
Temari
1. TIKTOK
2. WHATSAPP
3. INSTAGRAM
4. LINKEDIN
Temari
1. INTRODUCCIÓ A L’ANALÍTICA DIGITAL
• Fonaments d’Analítica Web
• Analítica Web orientada a SEO i SEM
• Anàlisi de la Rendibilitat (ROI) en un Pla de Màrqueting Digital
• Optimització de continguts
• El quadre de comandament
• Mètriques i KPIs
2. GOOGLE ANALYTICS 4
• Introducció i context
• Implementació bàsica
• Implementació avançada
• Google Tag Manager i altres eines d’analítica web
• BigQuery + Data Visualization
3. ANALÍTICA APLICADA
• Medició de Resultats
• Analítica Mòbil
• Analítica Social Media
• Analítica Digital Avançada
• Comunicació de l’analítica per a la direcció
Aquest programa té un enfocament pràctic en què es veuran molts exemples. Les sessions setmanals s'enregistraran per tal que les persones inscrites que no puguin seguir-les a l'hora programada hi tinguin accés posteriorment.
Tots aquells professionals de mitjans de comunicació, empreses i organitzacions, consultors en comunicació i periodistes freelance que volen aprofundir en l’ús d’eines i estratègies de social media i conèixer les darreres novetats i tendències en màrqueting digital.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting en diferents institucions com són IM Digital Business School, UPF BSM , EAE o INESDI.
Enginyer Informàtic per la UAB. Consultor eCommerce & Omnichannel. Director del Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic a EAE Business School. Imparteix classes en diferents entitats sobre tecnologia i analítica web (ESCI, Elisava, Instituto Internacional de Marketing…)
08/11/2024 Badalona |
08/11/2024 Cervelló |
07/11/2024 Ascó |
06/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat