Taula rodona: Construir la marca del Territori: valors tangibles i intangibles

  • La Taula Rodona, organitzada conjuntament entre la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Política (ACCIEP) té lloc amb motiu de l’inici del Postgrau en Branding Territorial i Marketing de Ciutats de la UVic-UCC.

    El Postgrau en Branding Territorial i Marketing de Ciutats, que s’impartirà de forma presencial a Barcelona a partir del 24 d’octubre de 2014 i que ja té obert el termini de preinscripcions, és el primer postgrau que s’ofereix amb una visió de conjunt que adapta les eines pròpies del branding i del marketing corporatiu i comercial a les especificitats de l’àmbit territorial amb la finalitat de formar nous professionals capacitats per a unir la gestió de la identitat amb la del territori; amb habilitat per donar visibilitat al territori en un entorn saturat.

    L’acte comptarà la participació dels coordinadors del postgrau, Jordi de San Eugenio, professor i investigador de la UVic-UCC, i Neus Arqués, analista especialitzada en Gestió de la Visibilitat (Manfatta Real Comunication). En el marc d’aquesta mateixa jornada també hi participaran Joana Barbany, regidora delegada de Comunicació, Atenció Ciutadana, Promoció de la ciutat i Tecnologia de l’Ajuntament de Sant Cugat; Rosa Romà i Monfà, directora del Pla Global de Comunicació de l’Ajuntament de Barcelona; i Pau Canaleta, director del Centre Català d’Anàlisi i Informació Internacional (CCAII). Xavier Ginesta, vicedegà de promoció de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC, intervindrà com a moderador.

    Sala d'Actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Rambla de Catalunya, 10, 08007 Barcelona
    25 juny, 2014 (19:00h. - 21:00h.)
    Arxius relacionats