Barcelona

Ada Colau participa un any més en la trobada "L'alcaldessa Respon"

La degana i la Junta de Govern del Col·legi de Periodistes de Catalunya us conviden el pròxim dilluns, 22 de gener, a les 19:00 hores, a aquesta tradicional trobada entre els periodistes col·legiats/des i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau.

ada-colau.jpg
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, intervè sota la mirada de la degana del Col·legi, Neus Bonet | Foto: Ignasi Renom

El Col·legi de Periodistes acull la tradicional trobada entre col·legiats i l'alcaldessa de Barcelona per apropar la seva gestió política als professionals de la informació."L'Alcaldessa Respon" és una iniciativa que va començar l'any 1983 amb l'alcalde Pasqual Maragall i que aquest any comptarà amb la tercera participació de l'alcaldessa Ada Colau. L'acte tindrà lloc el pròxim dilluns 22 de gener a les 19:00h a la Sala d'Actes de la seu del Col·legi de Periodistes a Barcelona. 

L'edició de "L'Alcaldessa Respon" d'enguany coincideix amb un panorama polític incert, marcat pel desplegament de l'article 155 i les eleccions del passat 21 de desembre. Però també coexisteix amb el tercer any de legislatura de Colau a la ciutat de Barcelona i amb unes eleccions municipals a la vista. D'aquesta manera és una oportunitat per conèixer els objectius i les prioritats del govern local de Barcelona per als pròxims mesos. Els col·legiats i col·legiades podran formular directament preguntes a l'alcaldessa Ada Colau al final de la seva intervenció. 

Per assistir a l'acte és imprescindible enviar el teu nom, cognoms i número de col·legiat a l'adreça de correu electrònic següent: comunicacio@periodistes.cat. 

El Report.cat, setmanari digital del Col·legi, va descobrir com s'informa l'alcaldessa Ada Colau amb aquest artice escrit per Adrià Caballero durant la trobada de l'any passat. 

Data: Dilluns 22 de gener

Hora: 19:00h

Lloc: Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya núm. 10, Barcelona)

0 Comentaris