Periodisme i crowdfunding: com microfinançar un projecte periodístic
04/10/2016 | 11/10/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu d’aquest curs, dirigit per Roger Palà, serà aprendre les bases del crowdfunding com a eina de finançament periodístic. Explicarem les principals claus d'aquesta eina i aprendrem a preparar una campanya de crowdfunding i tot el que suposa: gestació del projecte, planificació econòmica, recompenses i campanya de comunicació.
Com gestionar la Comunicació Interna
05/10/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
Aquest seminari, impartit per Miquel Àngel Violan, està basat en casos pràctics i ensenya els instruments principals de la comunicació interna, com integrar-los en un Pla i com quantificar-ne els resultats.
Webinar: Com fer vídeos interactius
05/10/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hora.
Amb aquest webinar, a càrrec de Nereida Carrillo, els alumnes podran aprendre a fer vídeos interactius amb eines senzilles i intuïtives. Veurem alguns exemples de vídeos interactius en mitjans i en campanyes de comunicació corporativa. Aprendrem a fer un vídeo interactiu pas a pas i donarem idees de com explotar-los, millorar-los i difondre’ls.
Community Manager - Nivell avançat
07/10/2016 | 14/10/2016 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
En aquest curs, Enrique San Juan ens mostrarà les xarxes socials més importants que utilitza el periodista per comunicar-se amb la comunitat online i desenvoluparà casos pràctics en els principals canals: Facebook,Twitter, Youtube, Instagram i Snapchat. Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.
Elaboració d'un Pla de Comunicació
13/10/2016 | 20/10/2016 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
Amb aquest curs, Josep Mª Brugués vol ensenyar als participants a plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria, missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.
Linkedin per a empreses
15/10/2016 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. LLEIDA
Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, impartit per Pilar Yépez, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari