Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / El Col·legi de Periodistes de Catalunya col·labora amb el Congrés anual de la Global Editors Network
  • El Col·legi de Periodistes de Catalunya col·labora amb el Congrés anual de la Global Editors Network

    3 juny, 2014
    Es tracta d’un esdeveniment anual que congrega els periodistes i editors dels principals mitjans de tot el món. El congrés, buscarà aquesta setmana ser un espai de reflexió sobre les noves tendències del sector i està molt vinculat a la innovació.
    Tweet
     
     

    El Col.legi de Periodistes de Catalunya coorganitza, amb la Global Editors Network (GEN), la cimera anual de la Xarxa Global d’Editors (Global Editors Network) els pròxims 11, 12 i 13 de juny al CCCB de Barcelona. Es tracta d’un esdeveniment anual que congrega els periodistes i responsables dels principals mitjans de comunicació de tot el món. El congrés, que busca ser un espai de reflexió sobre les noves tendències del sector i està molt vinculat a la innovació, reunirà més de 500 redactors en cap d’arreu del món, 60 ponents, 10 tallers i 4 conferències magistrals.

    El Congrés també suposarà un aparador immillorable per als emprenedors periodístics del país, que podran exhibir els seus nous projectes i startups.

    En el programa d’enguany, destaquen noms com Seymour Hersh, Andy Carvin (First Look Media), Wolfgang Blau (The Guardian), Paul Smurl (New York Times), Amy Webb (Webbmedia), Tom Standage (The Economist), Emily Bell (Columbia J. School) i Ferran Adrià, entre altres. Cal recordar que el Col·legi de Periodistes ja va coorganitzar amb la Xarxa Global d’Editors un hackaton el passat 13 i 14 de març al CaixaForum de Barcelona, en què van participar un total de dotze equips que van preparar un projecte sobre el tema ‘Cobertura d’eleccions. Com crear noves eines interactives per fomentar la participación ciutadana i el debat polític productiu’.

    Els col·legiats i col·legiades interessats en assistir al Congrés podran gaudir d'un descompte del 50% en la inscripció. Per aconseguir-ho, cal entrar a "registrar-se" i posar la paraula "SOLSONA" com a codi promocional.

    La Global Editors Network (GEN) és l’organització d’editors i periodistes més gran del món, formada per més de 900 professionals que representen a tres-cents grups mediàtics d’una vuitantena de països.



    Documents relacionats
    PDF icon plaquette-gen-summit-2014-aced-1-pdf-1.pdf
    PDF icon dossier-premsa-i-online-gen-summit-2014-bcn.pdf

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    El Col·legi de Periodistes reclama uns mitjans públics i privats forts davant del Parlament
    La Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes acull l'exposició "Quinze mirades a dotze mesos"
    Premi periodístic ATLL de l'Aigua
    Webinar: Com fer cronologies interactives
    35 anys d'ajuntaments democràtics; 151 alcaldesses, 796 alcaldes
    Les exposicions d’El Papus i d’en Perich, a Lleida
    Jon Lee Anderson, al Col·legi de Periodistes
    Informar no és un delicte
    ‘Com mesurar l’èxit a les xarxes socials?’, proper curs al CPC Lleida
    La nova Junta de la demarcació de les Terres de l'Ebre es presenta als col·legiats
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies