Lleida

El Col·legi de Periodistes participa en la tertúlia 'Periodisme i Feminisme' a Lleida

En el marc de l'exposició Feminista havies de ser ubicada al Mercat del Pla de Lleida, l'Estela Busoms, vicepresidenta de la demarcació de Lleida del Col·legi de Periodistes, formarà part de la tertúlia 'Periodisme i Fenimisme' el proper 13 de maig a les 18:00 hores, a on parlarà sobre iniciatives impulsades des de el col·legi de periodistes per promoure la perspectiva de gènere als mitjans.

00.jpg

La tertúlia comptarà amb  la participació de:

  • La Laura Cortés Milan, periodista multimèdia a l'ACN qui actuarà com a moderadora a la tertúlia
  • L'Estela Busoms, periodista a Catalunya Ràdio i vice presidenta del Col·legi de Periodistes de la Demarcació de Lleida.
  • La Natza Farré Madurell, periodista i comunicadora feminista qui dirigeix l'exposició Feminista havies de ser.
  • L'Anna Gómez Marsol, periodista i subdirectora de Segre.

L'activitat omençarà amb una pregunta a cadascuna de les ponents sobre el seu àmbit i després inicia un diàleg entre totes sobre Periodisme i Feminisme, a partir de diverses temàtiques.

0 Comentaris