Catalunya Central

La demarcació organitza una conversa amb Xarxa7 sobre mancances en infraestructures

La xerrada, oberta a tothom, posarà damunt la taula present i futur de les infraestructures a la Catalunya Central i serà conduïda pel president de la demarcació, el periodista berguedà Marc Canturri. Tindrà lloc el 22 de juliol (18.00 h), a la seu de la demarcació, a la Plana de l'Om de Manresa.

Membres de Xarxa7 amb el secretari de Mobilitat, Manel Nadal
Membres de Xarxa7 amb el secretari de Mobilitat, Manel Nadal

La conversa servirà per posar sobre la taula, entre d'altres qüestions, les principals reivindicacions històriques i els reptes pendents en matèria d'infraestructures viàries i ferroviàries que afecten la Catalunya Central, entre els quals el desdoblament del tram de la C-55 entre Manresa i Castellbell i el Vilar i que la revisió del Pla d'Infraestructures del Transport de Catalunya (PITC) reculli diversos compromisos adquirits pel president de la Generalitat, Salvador Illa, amb membres de Xarxa7.

Quinze professionals d'àmbits diversos fan Xarxa7

Xarxa7 és una associació nascuda l'any 2003, formada per una quinzena de persones, amb l'objectiu d'obrir el debat sobre les mancances en infraestructures a la Catalunya Central i analitzar-ne l'impacte econòmic, social, ambiental i territorial. Està integrada per professionals de diversos àmbits, com ara l'enginyeria, l'arquitectura, el sector ferroviari, el món empresarial i representants d'entitats arrelades al territori.

Després de la conversa, s'obrirà un torn de preguntes perquè els assistents puguin intervenir i compartir les seves inquietuds i opinions.

L'activitat és gratuïta i oberta a tota la ciutadania. 

0 Comentaris