Barcelona

Mor la col·legiada Paloma Soler Durán

La col·legiada Paloma Soler Durán (Madrid, 1958), qui va dirigir Ràdio Ciutat de Badalona entre 1983 i 1987, ha mort als 66 anys, segons ha anunciat la pròpia emissora. La periodista va treballar a RNE, Ràdio Barcelona i Ràdio Miramar. 

mor-periodista-paloma-soler.png
Unitat mòbil als anys vuitanta amb Paloma Soler

Graduada en Ciències de la Informació a la UAB (1979), Soler va ser una defensora de les dones en el periodisme de proximitat català. Va treballar a Ràdio Barcelona (SER), formant part en iniciatives com el programa informatiu La radio al sol, col·laborant amb professionals com Josep Cuní i Àlex Baldomà.

Va treballar a Onda Nueva amb els també periodistes Antoni Bassas i Eduard Boet, on va fer nombrosos reportatges i periodisme de carrer. Com a directora de Ràdio Ciutat, va introduir la primera unitat mòbil i va renovar l’equip amb talents locals, com Toni i Sílvia Soler, aportant dinamisme a la programació. Posteriorment, va presentar Barcelona Metrópolis a Ràdio Miramar i va col·laborar a RTVE com a guionista. La seva darrera etapa professional la va exercir com a freelance

0 Comentaris