Cada mes, els col·legiats i col·legiades podran accedir a més d’una quarantena de promocions en espectacles de primer nivell. La cartellera mensual, amb els enllaços corresponents i els descomptes ja aplicats, es publicarà a través de la intranet del Col·legi, a l’apartat “Documents de Benvinguda”.
La promoció inclou teatres de referència a Barcelona com el Teatre Apolo i el Teatre Muntaner, així com una àmplia xarxa de sales a Madrid: Pequeño Teatro Gran Vía, Teatro EDP Gran Vía, Teatro Alcázar, Teatro Capitol i Teatro Fígaro.
Entre les propostes destacades d’aquest mes de setembre, destaquen al Teatre Apolo La Bella y la Bestia, Tootsie o el Festival d’Òpera de Verano; i al Teatre Muntaner, l’humor i la màgia arriben amb Traficante de endorfinas i Corta el cable rojo.
Grupo Smedia compta amb una llarga trajectòria en el món teatral, iniciada a finals del segle XX, i actualment és líder en la gestió de sales a Madrid i una de les grans productores d’espectacles a escala estatal. A la seva programació conviuen tots els gèneres: comèdia, musicals, dansa, òpera, màgia, teatre clàssic, infantil i contemporani.
També és pot sol·licitar l'enllaç promocional de cada obra a serveis@periodistes.cat o trucant al telèfon 93 317 19 20.
Programació destacada del mes de setembre
A continuació, us presentem les principals obres repartides pels diversos teatres de Barcelona i Madrid, amb espectacles per a tots els gustos: des de màgia i musicals fins a comèdies, òpera i teatre clàssic.
- Teatre Apolo (Barcelona): Autobiografía de un Yogui, El Musical de los 80s 90s, El Pollo Pepe, Gran Circo Acrobático de China, I Festival de Ópera de Verano (Òpera Nacional de Moldàvia), La Bella y la Bestia, La Ratonera de Agatha Christie, Se ha escrito un crimen, Tootsie i We love Disco.
- Teatre Muntaner (Barcelona): Traficante de endorfinas i Corta el cable rojo.
- Pequeño Teatro Gran Vía (Madrid): Corta el cable rojo, 1, 2, 3 ¡Magia! – Javi Rufo, Magia en Juego – Javi Rufo i De Caperucita a Loba en solo seis tíos.
- Teatro Alcázar (Madrid): Un Dios Salvaje, El hilo invisible, Lago Comedy Club, La Bella y la Bestia, Autobiografía de un Yogui i El Brujo – Lazarillo de Tormes.
- Teatro Capitol (Madrid): Top Human Leaders 2025, La Noche de la Risa, Raffaella, el musical i Fran Pati.
- Teatro EDP Gran Vía (Madrid): El mago invisible, Gran Circo Acrobático de China, El Pollo Pepe, Los Pilares de la Tierra – El Musical, Sara Baras – Vuela 2025, Suakai – Natura i Bodas de Sangre – Versión Sinfónica.
- Teatro Fígaro (Madrid): Se ha escrito un crimen, Un Monstruo viene a verme, El Musical de los 80s 90s i Queen is back.
- Cines Callao (Madrid): Muy Interesante Science Fest 2025.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari