• S'obre la primera convocatòria de projectes del BTV Mèdia Lab

    20 desembre, 2016

    Aquest espai d’innovació i desenvolupament de BTV obre la primera convocatòria de projectes innovadors en l’àmbit audiovisual i digital. La convocatòria està destinada a projectes vinculats a l’àmbit de l’audiovisual i els mitjans de comunicació.

    Els projectes han de presentar un model de negoci viable, que mostrin un component innovador en almenys una de les següents parts del procés de desenvolupament: disseny, producció, gestió, promoció, distribució, explotació i relació amb els espectadors-usuaris-consumidors.

    Qui s’hi pot presentar? Podran accedir-hi totes les persones físiques majors d’edat i les persones jurídiques, sempre que l’activitat desenvolupada s’adeqüi a les condicions de la convocatòria.

    Com han de ser els projectes? Els projectes han de tenir les següents característiques:

    1_Ha de tenir un impacte en el sector audiovisual, dels mitjans de comunicació o de les indústries creatives.

    2_Ha de mostrar un element innovador en l’àmbit tècnic, tecnològic, de programació o en la seva concepció.

    3_Ha de mostrar que és susceptible de tenir una utilitat, un impacte o una finalitat com a mínim per a un dels àmbits, sectors i col·lectius següents:· Funcionament, programació, estratègies de promoció i explotació de continguts de BTV· Professionals de BTV· Ciutadans de Barcelona.

    Quins mitjans i serveis s’ofereixen als projectes seleccionats?

    1. La cessió d’un espai al Canòdrom, Centre de Recerca Creativa de Barcelona (carrer Concepció Arenal 165, 08027 Barcelona) per desenvolupar el projecte seleccionat per a 4 professionals màxim (per projecte).

    2. Disposar d’un servei d’assessorament continu format per l’equip de coordinació del BTV Media Lab, del Canòdrom i un assessor extern especialitzat quan sigui necessari.

    3. L’adquisició de productes, estris i/o serveis per aconseguir els objectius del projecte, valorats en un màxim de 7.000 euros + IVA per projecte, depenent de les característiques de cada projecte i de la capacitat de l’entitat convocant.

    4. Accés preferent als tallers i a les sessions divulgatives organitzades pel BTV Media Lab i el Canòdrom (en funció de les places disponibles).La durada de cada projecte presentat ha de ser com a mínim de 3 mesos i com a màxim de 9, amb la possibilitat d’una pròrroga (sempre que les dues parts així ho acordin).

    Data límit de presentació de propostes? 1 de febrer de 2017

    On s’han de presentar les propostes? A l’adreça de correu electrònic medialab@btv.cat, o a la seu de BTV (plaça Tísner 1, 08018 Barcelona), de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

    La documentació s’haurà de lliurar en un sobre tancat adreçat a «BTV Media Lab».

    Trobareu informació més detallada en les bases de la convocatòria.

     

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.