Vuit claus per una bona comunicació al Tercer Sector
La plataforma digital Report.cat publica avui un nou anàlisi on s'expliquen algunes de les claus a tenir en compte a l’hora de crear una campanya de comunicació pel Tercer Sector. Un article d'Ester Dachs.
Durant les festes nadalenques les ONGs busquen sensibilitzar la societat perquè aquesta col·labori en les causes que defensen. Per fer-ho les organitzacions més conegudes compten amb equips de comunicació formats en gran mesura per periodistes que s’encarreguen de mostrar-nos amb especial cura les necessitats i desigualtats de la societat i ens busquen animar-nos a que contribuïm en els seus projectes.
Oscar Velasco, director de comunicacions de Creu Roja, Josep Giralt, responsable de comunicació de la Fundación Vicente Ferrer, i Laura Hurtado, tècnica de comunicació d’Oxfam Barcelona, han parlat amb Report.cat sobre alguns problemes que es troben a la seva feina. De les seves paraules s’extreuen vuit claus a tenir en compte a l’hora de crear una campanya de comunicació pel Tercer Sector.