Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
  •  
  • Cómo preparar un plan de Social Media Marketing

    14 març, 2014
    Tweet
     
     

    Cómo preparar un plan de Social Media Marketing

    En un mundo que ya es 2.0

    Pedro Rojas i María Redondo

    Editorial Gestión 2000 (Planeta), 2013
    225 pàgines

    Les xarxes socials són una realitat que ha alterat els nostres hàbits, però que encara no estan del tot instal·lades en la filosofia de treball de moltes empreses. Per això, el llibre explica com posar en marxa un pla de social media marketing, en què les empreses utilitzen les xarxes integrades a les eines de màrqueting. Des de l’any 2011, ja es parla de plans de social media marketing, degut a que quasi totes les empreses que utilitzen les xarxes socials també integren eines de màrqueting a les estratègies a la Xarxa. El llibre està escrit per dos reconeguts experts en les xarxes socials com són Pedro Rojas –director acadèmic d’Inesdi Digital Business School– i María Redondo –social media estrategist a ThePlanCompany–, que expliquen amb un llenguatge planer els diferents passos (observació, operativa, execució i avaluació) per elaborar un pla integrat en l’entorn 2.0. Al pròleg de Pilar Jericó –sòcia i directora general de Be-UP–, admet que en l’actualitat “ser a les xarxes socials ha deixat de ser una moda per convertir-se en una necessitat en estat pur i en un element estratègic vital per a les empreses”.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
  • Índex del #162

    Dia a dia (Octubre 2013)
    Dia a dia (Setembre 2013)
    Dia a dia (Agost 2013)
    Toni Catany
    Antoni Estupiñà
    Josep Costajussà
    Josep Lluís Suelves
    Imatges solidàries (Montserrat Benito)
    Globus Punxats
    Opisso (1903-1912)
    De reinas a ciudadanas
    Vint i Ramon Barnils
    Valentí Almirall. Obra Completa (1880-1884)
    La cultura y la vida
    Inconformistes
    Cómo preparar un plan de Social Media Marketing
    El conflicto de Irak y el derecho internacional. El caso Couso
    Entrevistas. Diálogos con la política, la cultura y el poder
    Blocs sobre periodisme
    Webs 162
    L’alternativa dels mitjans en línia
    Cap a les redaccions 4.0
    El periodisme gastronòmic, a debat
    La revista Annals del Periodisme Català, a la Xarxa
    Coses del directe
    La desconeguda història de l'Heraldo de Madrid
    Per què els periodistes tenim mala premsa?
    Els periodistes i les seves imitacions
    Els orígens desconeguts de Jacques Arias
    L’evolució selectiva de la publicitat en línia
    Eines per conèixer l’audiència
    Mesuraments digitals confosos
    Corcats per la guerra
    Síria no és país per a periodistes
    La incomoditat de l'interregne
    "Hi ha una desafecció cap a les notícies"
    Diccionari bàsic de l’analítica web
    Com funciona l’analítica web?
    El poder de les dades
  • Cercador

  • Capçalera 199 - febrer 2025

    ISSN: 2565-1099
    Subscriu-t’hi Edicions anteriors
  • Actualitat

    "L’alcalde respon" emplaça els batlles de Tortosa i d’Amposta
    Marta Narberhaus, guanyadora de la 4ª Beca d’Investigació Montserrat Minobis
    Sessió formativa de l’APIEC: “Com opera un govern amb pressupostos prorrogats?”
    No et perdis l’esmorzar informatiu amb l’eurodiputat Davor Ivo Stier
    El fons documental de Santiago Vilanova cedit al Col·legi de Periodistes ingressarà a l’Arxiu Nacional
    "Veus Silenciades" s’instal·la a la Biblioteca del Campus del Poblenou de la UPF
    Nova sessió de debat sobre les alternatives al rearmament d’Europa
    Afrontar situacions de crisi, tema central de la II Nit de la Comunicació de la Selva
    Andrea López-Tomàs és la tercera convidada del cicle "Joves i Periodistes"
    Tornen les Petxines, la festa dels periodistes tarragonins
  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies