Terres de L'Ebre

L’Agrupació de Penyes Taurines i els periodistes es reuneixen per fer més fluïda la relació

La demarcació fa un comunicat explicant la situació actual de les relacions entre els professionals del territori i els membres de les penyes taurines, després de les tensions viscudes arran dels actes festius amb bous.

img-9560.jpg

Diversos representants de l’Agrupació de Penyes i Comissions Taurines de les Terres de l’Ebre i alguns membres del col•lectiu de periodistes que exerceixen al territori s’han reunit aquest dilluns, 25 de juliol, a la seu de la demarcació de l’Ebre del Col•legi de Periodistes de Catalunya, a Tortosa, amb l’objectiu de reduir la tensió existent entre ambdós col•lectius arran de l’incident del Mas de Barberans, i agreujada fa unes setmanes durant una festa reivindicativa que es va celebrar a Sant Jaume d’Enveja.

Aquesta reunió ha servit per unificar criteris amb l’objectiu de millorar el flux informatiu entre els dos col•lectius i garantir el respecte i la integritat per als professionals de la comunicació quan vagin a cobrir actes taurins a les Terres de l’Ebre. Arran d’aquesta trobada, el col•lectiu de periodistes ebrencs ha demanat a l’Agrupació de Penyes Taurines que faci pedagogia entre els seus associats sobre la necessitat que els periodistes puguin exercir la seua feina amb total llibertat quan vagin a cobrir informativament algun acte taurí. També els representants de l’Agrupació de Penyes han demanat als periodistes que vetllin perquè la informació estigui degudament contrastada.

0 Comentaris