Barcelona

Apunta’t als nous cursos del 2017!

El Centre de Formació ofereix 36 cursos amb 13 noves propostes temàtiques, des de solucions per gestionar projectes empresarials i periodístics, recursos per perfeccionar l’expressió escrita i oral o noves eines de comunicació digital

josep-salvat-4-2.jpg

Són formacions que responen a les tendències del sector i que persegueixen la millora professional i l’accés a nous àmbits d’ocupació. També es repetiran alguns dels cursos que han tingut més demanda.

En concret, el 17 de gener s’inaugura el nou calendari amb el nou curs sobre Redacció de Discursos , seguit dels cursos de Tècniques de Negociació , Iniciació al guió cinematogràfic i el webinar Introducció al Branded Content .

Trobareu tots els programes detallats en aquest web. L’oferta de cursos s’anirà ampliant amb noves edicions a les seus de les diferents demarcacions. Recordeu que el període d’inscripció s’obre un mes abans de l’inici de cada curs.

Els cursos estan oberts a la participació tant dels col·legiats i col·legiades, com de tots aquells professionals que estiguin interessats en la formació centrada en el periodisme, la informació i la comunicació.

Tingueu present que són bonificables, és a dir que l’empresa pot recuperar l’import dedicat a la formació dels seus treballadors, i gestionem els tràmits per poder-ho fer sense càrrec. Igualment, organitzem cursos a mida per a empreses i organitzacions.

0 Comentaris