Barcelona

El Col·legi participa en el Dia Internacional de les Dones

La seu del Col·legi de Periodistes acollirà un acte per reivindicar el paper de les dones en la vida professional el dia 8 de març a les 18:00h. L'esdeveniment està organitzat per les deganes i presidentes dels col·legis professionals de la Intercol·legial. 

16992406-1459047587523956-2026908754262614946-o.jpg

La degana del Col·legi Neus Bonet participarà en la celebració del Dia Internacional de les Dones el pròxim 8 de març a les 18:00h a la seu del Col·legi de Periodistes. L'acte té la finalitat de reivindicar el paper clau de les dones en els seus respectius països i aquest any vol remarcar el paper de les dones en el món laboral. Sota el lema "Les dones en un món laboral en transformació: cap a un planeta 50-50 a l'any 2030"

L'acte està organitzat per les deganes i presidentes dels col·legis professionals de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya. Neus Bonet, membre de la Junta Directiva de la Intercol·legial, donarà la benvinguda a tots els assistents. A continuació Núria Carrera, coordinadora de l'acte, presentarà la lectura dels textos de Núria de Gispert, Sara Moreno, Núria Ribó, Marina Subirats, Mònica Terribas, Maria Assumpció Vilà i altres Dones. Finalment, M. Rosa Monreal i  Rosa Rodríguez llegiran el manifest 'Dones i professió'. 

L'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya té com a finalitats reforçar la presència social dels col·legis professionals, divulgar les seves funcions d'interès general, impulsar projectes comuns, actuar com a interlocutor amb les administracions i estudiar qüestions que afectin el col·lectiu transversalment

Cal insriure's aquí per poder assistir a l'acte. 

Es podrà seguir l'acte a través dels hashtags #noensfacisel8 i #2017diadones

0 Comentaris