Dotar els participants dels coneixements i tècniques que els permetin gestionar un blog de manera professional per a una empresa, una institució o un projecte. Als professionals de la comunicació dins d’una organització, el curs els ajudarà a entendre les tendències actuals i el potencial d'un blog professional com a motor de màrqueting i promoció dins del seu sector o canal. El curs es proposa també ser d’utilitat a periodistes que a partir d’una passió o una afició volen desenvolupar un blog que pugui arribar a convertir-se en una font complementària –o fins i tot principal– d'ingressos.
Un camp d’oportunitats professionals
De professió, bloguer
Estructura d’un blog professional
Optimització en les xarxes socials
El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en l’anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media.
Cal assistir amb un ordinador portàtil.
Professionals que volen dominar el nou llenguatge i el potencial dels blogs com a nuclis de comunicació corporativa en les estratègies on-line. Periodistes i redactors, creadors de continguts, community managers i social media managers, responsables de comunicació, directors de màrqueting i agències
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
29/04/2024 Catalunya Central |
26/04/2024 Barcelona/Teletreball |
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20