Barcelona
La visualització de dades per combatre la desinformació
6 abril, 2021
Apunta't a la nova master class que organitzen el Col·legi de Periodistes i Barcelona Activa el pròxim dijous 22 d'abril, a les 18:30h, per streaming. Coneixeràs com la visualització de dades és útil pel fact checking, com funciona la desinformació i quines són les principals eines. Places limitades!
El Col·legi de Periodistes de Catalunya i Barcelona Activa organitzen la master class "La visualització de dades per combatre la desinformació" el pròxim dijous 22 d'abril, a les 18:30h. La col·legiada Carina Bellver ens descobrirà com la visualització de dades esdevé una eina cabdal per lluitar contra la desinformació en l'era del Big Data i la circulació massiva de dades. L'activitat es podrà seguir per streaming.
Pròximes master class:
- 20/05 - Com es crea una newsletter d’èxit? amb Ismael Nafría.
- 17/06 - Periodisme immersiu en realitat augmentada: com fer servir la tridimensionalitat per informar amb Eva Domínguez.
0 Comentaris