Catalunya Central

Busquem candidats per als Premis Plata i Plàtan!

La Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes celebrarà el divendres 22 de març una nova edició dels Premis Batec, els guardons anuals que reconeixen cinc categories (Periodista de l'Any, Trajectòria, reportatge o iniciativa periodística local i els tradicionals Premis Plata i Plàtan). A partir d'avui queda obert el termini per presentar propostes mereixedores d'optar als dos últims. Hi ha temps fins al 8 de març.

1706871952932.jpg
ELcoordinador d'UP al Bages, Josep Guitart, Premi Plata 2023. Autor: Enric Badia

Tal com vam fer l'any passat, et volem demanar que vagis pensant en candidats per als Premis Plata i Plàtan:

-Premi Plata: s'entrega a la persona o entitat que amb la seva accessibilitat hagi facilitat més la tasca informativa dels periodistes.

-Premi Plàtan: es lliura a la persona o entitat que hagi oposat més resistència a les sol·licituds d'informació i/o s'hagi mostrat més susceptible amb les informacions aparegudes sobre ella.

Quan hi hagis pensat ens pots enviar les teves candidatures al correu electrònic catalunyacentral@periodistes.cat. Les normes són ben senzilles:

1. Per proposar candidats cal ser periodista, però no és necessari ser col·legiat (per això t’agrairem que animis tots els companys de professió a participar en les nominacions).

2. Les propostes han de ser personals: has d’incloure el teu nom i cognoms i, si no ets col·legiat, quina relació tens amb el periodisme de la Catalunya Central.

3. Pots proposar tants candidats com vulguis per a cadascuna de les dues categories.

4. Ens has de dir el nom i càrrec dels candidats i una explicació raonada dels motius pels quals creus que es mereixen el Premi.

5. Amb totes les propostes rebudes farem una selecció dels més "nominats", perquè finalment decidiu qui voleu que rebi els Premis.

0 Comentaris