Girona

Les millors fotos dels XV Premis Carles Rahola de Comunicació Local

L'exposició "RaholaFoto2023" s'inaugura l’11 d’abril i es podrà visitar fins al 10 de maig a la nostra seu. 

Tant la mostra com el catàleg que se n'ha editat han renovat completament la seva imatge.

La mostra ha renovat la seva imatge.
La mostra ha renovat la seva imatge.

L'exposició "RaholaFoto2023" s'inaugurarà el dijous 11 d’abril, a 2/4 de 12 del migdia, a la nostra seu de Girona. La mostra recull una selecció de les imatges que es van presentar a la quinzena edició dels Premis Carles Rahola de Comunicació Local.

Són disset fotografies, realitzades per onze professionals, i publicades al llarg de l’any passat (o bé no publicades però fetes durant el 2023). A la inauguració hi assistiran alguns dels fotògrafs que participen en la mostra, i també hi seran Jordi Grau i Maria Àngels Planas, representant les dues entitats que organitzen l'exposició i els Premis Carles Rahola: la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona.

La mostra es podrà visitar fins al 10 de maig, de dilluns a divendres, de 10 del matí a 2 de la tarda, i també les tardes de dimecres, de 4 a 7.

L'acte d'inauguració és obert a tothom.  

0 Comentaris