Barcelona

El Col·legi de Periodistes celebra Sant Jordi 2025 amb llibres i roses

El Col·legi de Periodistes de Catalunya organitza una parada amb llibres de col·legiats i col·legiades per celebrar la diada de Sant Jordi.

captura-de-pantalla-2025-03-24-las-122417.png
El Col·legi de Periodistes de Catalunya celebra aquest Sant Jordi amb una parada de llibres de les col·legiades i col·legiats Autor: Isle of Islay

El Col·legi de Periodistes de Catalunya muntarà una parada davant de la seva seu a Barcelona (Rambla Catalunya 10). Amb una cinquantena de publicacions de periodistes col·legiats i col·legiades, els visitants podran descobrir una gran varietat d’obres literàries que abasten diversos gèneres i temàtiques. Aquesta iniciativa no només farà possible la compra de llibres, sinó que també es vendran roses per celebrar la tradició. 

Durant tot el dia, de 10:00h a 19:00h, s’organitzarà una signatura d'exemplars amb periodistes col·legiats, que podran conversar amb els lectors i signar les seves obres. Aquesta és una oportunitat per conèixer de prop els autors i viure de manera més personal la màgia de Sant Jordi.

Horaris de signatura de llibres:

Aquesta iniciativa va sorgir l'any 2019 des del Centre de Documentació Montserrat Roig amb l'objectiu de gaudir d'aquesta diada tan especial amb els col·legiats i col·legiades.

0 Comentaris