Obert el termini per a presentar candidats als Premis Micro 2025
La Demarcació de Terres de l'Ebre ja ha obert el termini perquè els col·legiats i col·legiades puguen proposar els candidats als Premis Micro 2025. Hi ha de termini fins al pròxim divendres 20 de febrer. De tots els proposats es farà una votació definitiva per a escollir-ne els guanyadors.
Els Premis Micro pretenen premiar, tant en positiu com en negatiu, les persones, entitats o institucions amb què es relacionen els i les periodistes ebrencs. Hi ha dos Premis Micro:
Micro Obert, a qui facilita la feina als professionals de la informació, i Micro Tancat, tot el contrari, s'atorga a qui posa pals a les rodes en el dia a dia dels i de les periodistes.
La dinàmica dels premis consisteix que cada col·legiat i col·legiada pot proposar fins a 3 candidats per a cadascuna de les modalitats: 3 de tancats i 3 d'oberts. És molt important que a l'hora de fer les propostes s'explique molt clarament el motiu pel qual els candidats es mereixen el vot, sense aquesta justificació no es podrà tindre en compte la proposta. Els premiats corresponen a l'any 2025.
Els vots es poden fer arribar a l'adreça: ebre@periodistes.cat. La data límit per a presentar candidats i candidates és el pròxim divendres 20 de febrer.
Un cop comptabilitzats tots els candidats, se n'extrauran tres per cada categoria, que seran els que passaran a la votació definitiva.
L'acte de lliurament dels guardons serà la pròxima primavera a la seu col·legial.