Acte Intercol·legial amb motiu del Dia Internacional de les Dones
El Col·legi de Periodistes participa en la celebració del Dia Internacional de la Dona a través de la Intercol·legial, entitat de la qual formem part. L'acte tindrà lloc el 3 de març a les 18.00h, a la Seu Intercol·legial del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona. Cal inscripció prèvia.
Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, organitza un acte reivindicatiu de les dones en el món professional amb el títol “Les Comissions de Dones i Equitat en els Col·legis Professionals”. L'acte se celebrarà el dimarts 3 de març a les 18.00h, a l’auditori de la 8a planta de la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (C/ de Mallorca, 283).
Durant l’acte, es compartiran experiències de les comissions de gènere i la seva influència a quatre Col·legis Professionals, amb la voluntat de disposar del Decàleg per l’Equitat de Gènere de la Comissió de Dones i d’Igualtat de la Intercol·legial.
Programa
18h- Benvinguda institucional
A càrrec de Sandra Bestraten i Castells, presidenta de la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació de la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya i presidenta de la Demarcació de Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya.
18.10h- Taula rodona
- Karina Gibert Oliveras, degana del Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya. 8 anys de la Comissió del seu Col·legi.
- Mercè Barau Germes, vocal d’oficina de farmàcia de la Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona. 6 anys de la Comissió del seu Col·legi.
- Patrícia Sarrias i Javier, vocal de la Junta de Govern del Col·legi d’Educadors i Educadores Socials de Catalunya. 6 anys de la Comissió del seu Col·legi.
- Lourdes Ciuró i Buldó, cap de Relacions Institucionals i assessora jurídica de la Junta de Govern del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida. 1 any de la Comissió del seu Col·legi.
- Mercedes Guerrero Martínez, vicepresidenta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona. 1 any de la Comissió del seu Col·legi.
Modera: Yohany L. Ayala, periodista col·legiada i directora de la publicació La Marina.
19.10h- Preguntes del públic
19.20h- Lectura de les conclusions amb Yohany L. Ayala, periodista i directora de la publicació La Marina.
19.30h- Cloenda amb Sandra Bestraten i Castells.
19.40h- Fotografia de família
19.50h- Copa de cava