• Cinc fonaments de la marca personal

    Àngels Antón
    -
    30 maig, 2018

    La gestió de la marca personal ens permet identificar i comunicar aquelles característiques que ens diferencien dels altres. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi, Àngels Antón ens dona els passos clau per gestionar-la i convertir-se en el referent d’una especialitat o àmbit. 

    Cada cop la marca personal és més important | Foto: John Schnobrich (Unsplash)

    El món laboral ha canviat molt i la feina per a tota la vida ha donat pas a la flexibilitat, als treballs per projecte i a la mobilitat. A més, cada dia més llocs de treball són substituïts per la robotització i la tecnologia. Davant d’aquest escenari, el coneixement s’ha convertit en un dels principals valors de les persones en l’àmbit professional. La gestió de la marca personal no es construeix ni és fruit de l’atzar. Requereix un procés que parteix de l’interior de la persona per després anar cap a l’exterior. Això és el que garanteix la coherència i l’autenticitat d’una marca personal. 

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari