Tarragona

El Col·legi de Periodistes denuncia que PortAventura obstaculitza l’accés a la informació

La Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha traslladat a PortAventura el seu desacord amb la gestió informativa de l’accident amb ferits que ahir es va registrar a una de les atraccions del parc temàtic, ja que des de la direcció es va impedir l’accés dels mitjans de comunicació a les instal·lacions.

logo-presen.jpg

Des del Col·legi hem recopilat les queixes i denúncies de nombrosos periodistes, que ahir es van trobar que no podien obtenir informació des de dins del recinte. En aquest sentit, es va negar l’accés a les instal·lacions a tots els mitjans, i fins i tot alguns companys van haver de pagar de la seva butxaca l’entrada al recinte per poder apropar-se al lloc dels fets. 

Alguns companys han manifestat que avui tampoc no se’ls ha permès l’accés a PortAventura i que només han pogut prendre imatges des de la zona on hi ha les taquilles.

També lamentem la manca de facilitats per part de PortAventura a l'hora d'accedir a la informació relacionada amb els fets.

Des de La Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes lamentem que aquesta política comunicativa va en detriment de l’accés a la informació i a la llibertat de premsa, així com del dret de la ciutadania a obtenir notícies veraces i contrastades.

0 Comentaris