Raül Gallego, guanyador d’un Premi Emmy, inaugura el 8 d'abril l’Experiència de Periodista
El periodista i documentalista Raül Gallego, guanyador l’any 2024 d’un Premi Emmy Internacional en la categoria Short-form Series per la seva sèrie documental Punt de no retorn, inaugura demà dimecres, 8 d’abril, la dissetena edició del cicle de conferències Experiència de Periodista.
La xerrada serà conduïda pel periodista David Oliete i mantindrà l’estructura de conversa informal a la Sala Zero de Tarragona (C. Sant Magí, 12. Entrada gratuïta) a les 20 hores, en un horari afterwork que aspira a ser punt de trobada per a periodistes, estudiants de Periodisme i públic en general.
Raül Gallego (Sabadell, 1976) és un periodista i documentalista que ha treballat per a mitjans com TVE, TV3, Associated Press, Channel 4 UK i Al Jazeera English, i ha cobert guerres, revolucions i grans crisis globals. També ha dirigit els seus propis documentals i la seva pròpia sèrie de short docs, creada per a Al Jazeera English, Fly on the Wall. El 2024 va guanyar el Premi Emmy Internacional en la categoria Short-form Series per la seva sèrie documental Punt de no retorn.
L’Experiència de Periodista continuarà dijous, 16 d’abril, amb la participació d’una altra guanyadora d’un Premi Emmy: la periodista, directora i guionista Joanna Pardos; el 7 de maig hi ha programada la xerrada de la conductora del TN Comarques, Núria Solé; i el punt i final el posarà, el 14 de maig, el periodista especialitzat en successos i tribunals, Toni Muñoz.
L’objectiu és que tots ells comparteixin amb el públic la seva trajectòria professional en un ambient relaxat i dinàmic, que fomenti la participació del públic, permetent preguntes, intercanvi d´idees i un diàleg proper.
El cicle està organitzat per la Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya, amb el patrocini de Repsol i la col·laboració de la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent.
Les conferències es duran a terme a les 20.00 hores a la Sala Zero de Tarragona (C. Sant Magí, 12). L’entrada és lliure fins a completar l’aforament.

