El curs proporciona en primer lloc els elements bàsics per al càlcul i l’anàlisi dels costos relacionats amb el desenvolupament d’un projecte empresarial en el sector de la comunicació. En segon lloc, permet que el participant conegui el concepte i la utilitat dels pressupostos, i pugui confeccionar un pressupost bàsic d’ingressos i despeses. Tots dos aspectes es tracten de forma molt pràctica, adaptada a persones sense coneixements previs de comptabilitat i finances i amb orientació específica a empreses de comunicació, tant mitjans com serveis de consultoria i assessoria.
1a part
2a part
El curs es basa en l’exposició de conceptes combinada amb el treball pràctic a partir d’exemples i un cas pràctic que es desenvolupa a l’aula.
Persones que han creat o volen crear un projecte empresarial en l’àmbit de la comunicació: nous mitjans, blogs temàtics, serveis d’assessorament en comunicació empresarial, gabinets de premsa, etc. No es requereixen coneixements previs de comptabilitat i finances.
Professor associat del departament d’Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra. Ha estat director general de l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) i assessor de serveis financers per a empreses del grup La Caixa. És coautor del llibre Manual de comptabilitat de cooperatives.
03/05/2024 Badalona |
03/05/2024 ESCALDES |
02/05/2024 Barcelona |
02/05/2024 Sant Fruitós de Bages |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20