• ConvoAPPTGN aprova amb nota després d’un any de la seva posada en marxa

    18 novembre, 2019

    Un 98,5% dels usuaris fan una valoració bona o excel·lent de l’aplicació mòbil impulsada per la Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya i Repsol i desenvolupada per l’empresa Technodac amb l’objectiu d’incloure en una sola plataforma totes les convocatòries de premsa.

    ConvoAPPTGN, l’agenda de rodes de premsa del Camp de Tarragona, s’ha convertit un any després de la seva posada en marxa en una eina imprescindible per a la tasca habitual dels periodistes, convocants i estudiants tarragonins. 

    Sara Sans, comissària del projecte per part de la Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes, i Josep Bertran, responsable de Comunicació i Relacions Externes de Repsol a Tarragona, han presentat avui en roda de premsa les dades de valoració d’aquest primer any de funcionament de l’APP.

    Un total de 434 usuaris s’han donat d’alta de l’aplicació per estar al dia del calendari de rodes de premsa. D’aquests, un 45% són periodistes de mitjans i un altre 40% treballen en gabinets de comunicació. Destaca que el 15% són estudiants de la Universitat Rovira i Virgili (URV), que treballen sobre el calendari en algunes assignatures del Grau de Periodisme.

    El 87% dels usuaris visiten l’aplicació amb molta freqüència (entre dos i tres cops per setmana o a diari) i el 97% assegura que és una eina que els hi facilita la feina.

    ConvoAPPTGN ha publicat en un any 2.044 convocatòries de premsa enviades per 207 entitats. Ajuntaments, consells comarcals, Diputació de Tarragona, Generalitat, Subdelegació del Govern, partits polítics, universitat, entitats socials o mediambientals o actors econòmics com el Port de Tarragona, AENA, l’Associació Empresarial Química de Tarragona o PortAventura figuren en el llistat de convocants.

    El fet de ser una eina fàcil i intuïtiva, que permet segmentar les rodes de premsa segons els interessos de l’usuari (per zones, seccions o convocants) i les notificacions en forma de push que s’envien al telèfon mòbil quan hi ha una convocatòria o un canvi d’última hora són alguns dels aspectes que més valoren els usuaris de la plataforma.

    Prop del 52% han conegut ConvoAPPTGN per un anunci als mitjans de comunicació, a través de la pàgina web del Col·legi de Periodistes o gràcies a les xarxes socials.

    L’aplicació es pot descarregar a través de les plataformes virtuals d’IOS i Android de forma totalment gratuïta i està finançada per Repsol, en el marc del conveni de col·laboració signat amb el Col·legi de Periodistes.

     

     

     

     

     

     

    Documents relacionats

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.