Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / III Fòrum Internacional Devreporter "Noves relacions entre periodistes i ONG per a un periodisme global"
  • III Fòrum Internacional Devreporter "Noves relacions entre periodistes i ONG per a un periodisme global"

    26 gener, 2016

    La Fede.cat i la Comissió de Periodisme Solidari us conviden a participar a l'acte públic que tindrà lloc el proper dijous 4 de febrer a les 17:30 a l’Espai Francesca Bonnemaison

    Tweet
     
     

    Aquest fòrum s'emmarca en un projecte de comunicació per al desenvolupament realitzat entre diferents socis de Catalunya, Rhone-Alpes i Piemont i que té com a objectiu crear una xarxa estable de periodistes, comunicadors i comunicadores d'ONG i professorat universitari interessat en millorar la qualitat de la informació sobre cooperació internacional i drets humans.

    El fòrum inclou algunes activitats només per a membres de la Xarxa Devreporter, però també dues taules rodones obertes sobre el treball conjunt periodistes-ONG, o el nou "Vademecum per a una informació internacional responsable" que impulsa la Xarxa Devreporter.

    Durant l'acte públic tindrà lloc l'entrega dels I Premis Devreporter als millors reportatges, i una conversa entre Caddy Adzuba i Mònica Terribas. Les beques Devreporter han finançat amb 5.000 euros reportatges presentats de manera conjunta per periodistes i ONG que complissin una sèrie de requisits per un bon periodisme transformador i responsable. La Comissió de Periodisme Solidari ha format part del Jurat de els beques catalanes.

    La periodista congolesa Caddy Adzuba és premi Príncep d'Astúries de la Concòrdia 2014, i ha estat amenaçada de mort per denunciar que els grups armats del seu país utilitzen la violència sexual com arma de guerra. Adzuba denunicia també les conseqüències de l'extracció i el comerç del coltan al conflicte de la República Democràtica del Congo. Mònica Terribas, per la seva banda, dirigeix i condueix el Matí de Catalunya Ràdio.

    Recordem que l’acte, en el que hi participa el Col·legi de Periodistes de Catalunya, serà el dijous 4 de febrer a les 17:30 a l’Espai Francesca Bonnemaison (Carrer Sant Pere Més baix 7, Barcelona).

     

    Cal incscripció prèvia:

    https://docs.google.com/a/periodistes.org/forms/d/1NVOhqCBfDodriuaVHxdQg31Z0-sPUg-WyF624fW1P5A/viewform

    Més informació:

    https://catalunyadevreporter.wordpress.com/2016/01/15/inscripcions-obertes-per-al-tercer-i-ultim-forum-internacional-devreporter/

    http://www.lafede.cat/inscripcions-obertes-per-al-tercer-i-ultim-forum-internacional-devreporter/


     
    Documents relacionats
    PDF icon programaforumdevreporter.pdf

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Per la part que ens toca
    Esmorzar amb l’eurodiputat Javier Nart
    Lliurats els setens Premis Carles Rahola de Comunicació Local
    El masclisme a l’esport: tabú informatiu
    Simona Levi: «Aquí el canvi sí que és possible»
    Resum de la Setmana dels Rahola
    Tres periodistes esportius destaquen les dificultats que tenen per accedir a la informació
    No a les represàlies contra els periodistes crítics!
    Presentació de “El Diluvio” al Col·legi de Periodistes
    Vademècum per a una informació internacional responsable
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies