Susana Pérez-Soler, doctora en Comunicació Digital URL, oferirà una master class el dimarts 28 de juny, de 18.30h a 20:30h, per explicar-nos quins són els usos de les xarxes socials en el procés de producció i difusió de les notícies.
Les xarxes socials han irromput amb força a les redaccions periodístiques i han canviat completament el model de producció i distribució de les notícies. Els periodistes han d'adaptar-se a un nou escenari comunicatiu caracteritzat per dues variables: la bidireccionalitat de les informacions i l'excés de continguts.
Les principals capçaleres anglosaxones ja han elaborat guies per recollir les millors pràctiques a seguir en xarxes socials per tal de millorar els continguts informatius i incrementar les audiències. Però quina és la situació de la premsa a Catalunya respecte l’ús de les xarxes socials? Treuen el màxim profit de les xarxes a l’hora de produir les notícies? Creen i gestionen comunitats virtuals entorn de les seves capçaleres? Com poden els periodistes, a títol individual, aprofitar aquestes plataformes de la millor manera possible?
Susana Pérez-Soler ens explicarà un seguit de bones pràctiques per millorar els continguts i incrementar les audiències.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari