Barcelona

Presentació de l'estudi 'Dones i homes en els governs locals'

L'Associació de Dones Periodistes de Catalunya presenta un balanç sobre la presència d'homes i dones al capdavant de les governacions locals. L'acte tindrà lloc el dijous 30 de març a les 18:00h a la seu del Col·legi de Barcelona.

38anys-30marc.jpg

El Col·legi de Periodistes acull la presentació dels resultats de l'estudi continuat i del web "Dones i homes en els governs locals catalans" elaborat per l'Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC). L'acte "38 anys d'Ajuntaments Democràtics: 182 alcaldesses i 765 alcaldes" tindrà lloc el pròxim dijous 30 de març a les 18:00h a la seu del Col·legi de Periodistes de Barcelona.

La presidenta de l'ADPC Mavi Carrasco Rocamora presentarà l'acte on també intervindran Marta Corcoy Rius, Doctora en Comunicació i Periodisme; Josep Alacid Peñalver, desenvolupador de la plataforma; Tània Verge Mestre, Doctora en Ciències Polítiques; Maria de la Fuente Vázquez, Coordinadora del Grup de Recerca Ciutats i Persones i Meritxell Budó Pla, vicepresidenta quarta i presidenta delegada de l'Àrea d'Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona. 

Data: Dijous 30 de març 

Hora: 18:00h

Lloc: Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya núm. 10, Barcelona)

0 Comentaris