Barcelona

Presentació del llibre "La Presó"

Et convidem a la presentació de la darrera novel·la del col·legiat Jordi Vilagut el pròxim dimarts 12 de novembre a les 18:00h a la Biblioteca La Sagrera-Marina Clotet de Barcelona. 

coberta-2a-edicio-la-preso.jpg

El col·legiat, periodista i escriptor Jordi Vilagut (Barcelona, 1964) presenta el seu últim llibre La Presó. La veritable història d'en Bac de la Sagrera (Edicions Saragossa). La sala d'actes de la Biblioteca La Sagrera-Marina Clotet acollirà aquest acte el pròxim dimarts 12 de novembre a les 18:00h. L'historiador Agustí Alcoberro serà l'encarregat de presentar l'acte. 

La Presó és una novel·la històrica ambientada a la comarca del Solsonès, en concret a la serra de Busa, on hi ha un espai natural que va servir a principi del segle XIX de presó durant la Guerra del Francès. L’acció gira al voltant del conflicte bèl·lic des de la perspectiva d’un jove, en Bac de la Sagrera, que es veu arrossegat pels esdeveniments i l’atzar acabarà portant el protagonista a sumar-se a l’exèrcit. 

Aquesta novel·la de Jordi Vilagut és un drama rural en el qual afloren els sentiments de les persones d’un petit poble del Solsonès davant les conseqüències del conflicte. Vilagut ha rebut el Premi El Cistell 2019 del certamen Paraules a Icàriagràcies a la publicació d'aquesta obra. 

Data: Dimarts 12 de novembre

Hora: 18:00h

Lloc: Biblioteca La Sagrera-Marina Clotet (carrer del Camp del Ferro, 1-3, Barcelona)

0 Comentaris