Imagina que ets un mitjà de comunicació i has d'entrevistar un polític. Pots triar entre un polític que no dirà res d'especial i que serà molt curós en les respostes o un a qui li encanta parlar de coses noves i diferents. Pots triar entre un polític que no portarà audiència i un polític que tant al teu mitjà com -a l'endemà- a les xarxes socials difondrà exponencialment el teu programa o diari. Pots triar entre algú que és divertit, que dóna la cara o algú que és molt més gris.
Pots triar entre algú que no es defensa i va a remolc de les informacions que surten sobre ell o algú que ataca, que no té por, el missatge del qual va sempre per davant i que segur que aprofita el teu mitjà per a dir alguna cosa rellevant que serà portada de la resta de mitjans. Pots triar entre una persona que estudiarà les respostes i portarà un argumentari, o una persona que segurament improvisarà força i serà natural. Pots triar entre un polític amb sentit del ridícul o un que no en té. Pots triar entre un polític amb missatges racionals o un amb missatges emocionals. Pots triar entre qualsevol polític, o pots trucar a Donald Trump. Aquest és el seu èxit mediàtic. I són els periodistes els que han fet aquesta tria.
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari