• La segona vida de les newsletters

    Laura Saula
    -
    4 desembre, 2018

    Fa pocs anys les newsletters estaven condemnades a mort. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi, Laura Saula ens explica com la situació d'aquesta eina ha fet un canvi radical cap a millor. 

    Font:
    PxHere

    L’auge de les xarxes socials i la seva alta capacitat per captar usuaris, predeien l’aniquilació d’aquells butlletins electrònics que s’acumulaven a la safata d’entrada. Però el temps ha demostrat tot el contrari. Actualment no hi ha cap mitjà de comunicació de renom que no disposi d'una o diverses newsletters. I és que, a l’hora de captar l’atenció i connectar directament amb els lectors no hi ha res millor que endinsar-se dins del seu correu. 

    Aquest sistema està demostrant tenir èxit bàsicament per dues raons: d’una banda, presenta la comoditat de rebre la informació directament a la safata d’entrada del correu, com qui obre la nevera o encén el televisor. Per l’altre, en un moment en què hi ha sobresaturació d’informació, es fa més necessari que mai que se’ns presentin les notícies amb una selecció prèvia, ja siguin les més importants del dia o d’una temàtica concreta.

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.