• Més ‘engagement’ al mòbil

    Adrián Caballero
    -
    6 novembre, 2018

    Les noticies cada cop es llegeixen més des del mòbil. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi, Adrián Caballero ens revela algunes de les principals conclusions de l’informe ‘L’estat global de la interacció amb el lector’, elaborat per Josh Schwartz, director de producte a Chartbeat, l’empresa d’analítica web que treballa amb els principals mitjans de comunicació tant als EUA com a Europa. 

    La principal conclusió a la que fa referència l’informe té a veure amb la interacció dels usuaris des de mòbil, que és un 40% més alta que la dels usuaris provinents d’ordinadors, siguin portàtils o de sobretaula. Això es tradueix en una participació més alta d’aquests primers usuaris en els comentaris dels articles, però també una major disposició a compartir l’article, referenciar-lo a d’altres webs i xarxes socials, etc. “Una visita des de mòbil té un 20% més de possibilitats de fer clic als enllaços del contingut”, senyala Schwartz a l’informe. En aquesta línia, continua l’informe de Chartbeat, “el lector mòbil és més fidel”.

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.