Community Manager - Nivell avançat
07/10/2016 | 14/10/2016 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
En aquest curs, Enrique San Juan ens mostrarà les xarxes socials més importants que utilitza el periodista per comunicar-se amb la comunitat online i desenvoluparà casos pràctics en els principals canals: Facebook,Twitter, Youtube, Instagram i Snapchat. Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.
Elaboració d'un Pla de Comunicació
13/10/2016 | 20/10/2016 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
Amb aquest curs, Josep Mª Brugués vol ensenyar als participants a plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria, missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.
Linkedin per a empreses
15/10/2016 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. LLEIDA
Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, impartit per Pilar Yépez, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa.
Webinar: Aprèn a fer la teva newsletter
17/10/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hora
En aquest webinar, fet per Sílvia Llombart, aprendrem a crear una campanya d’e-mail màrqueting a través d’una potent eina anomenada Mailchimp que ofereix resultats totalment professionals i de manera gratuïta.
De periodista a consultor de comunicació
17/10/2016 | 24/10/2016 (de 18:15 a 20:45). 5 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’orientació d’aquest taller, impartit pel professor Josep Salvat, és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per iniciar un canvi en la seva trajectòria i portar-la del periodisme de mitjans a la consultoria en comunicació. Es treballen aspectes com la preparació de propostes, la seva presentació i defensa davant del client, com interpretar els mitjans des de l’altre costat i, en definitiva, com obrir-se pas en un nou camí professional.
Com dinamitzar les vendes online de productes i serveis
18/10/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
L’objectiu del curs, a càrrec de l'Érica Orte, és conèixer i poder aplicar estratègies de comunicació per potenciar les vendes online. El programa desenvolupa fórmules per optimitzar la visibilitat i usabilitat d’una web i la realització de campanyes de publicitat online per augmentar les conversions.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari