• Completa els teus coneixements amb les formacions del Col·legi!

    21 gener, 2020

    Descobreix les últimes tendències de la publicitat digital, aprèn els usos de whatsapp, podcast i instagram stories com a eines de comunicació potents, aprofundeix en les tècniques de SEO i el pla de comunicació, coneix com funciona la protecció de dades per als periodistes i Indesign de nivell avançat.

    La transformació de la publicitat digital

    Barcelona. Divendres 24 de gener (de 09:30h a 14:30h)

    En aquest curs, a càrrec de Lluís Serra, es pretén oferir una àmplia visió sobre la publicitat digital i les seves diferents modalitats, els formats més habituals, les formes de contractació...amb consells i bones pràctiques per millorar-ne l’efectivitat. A més a més, descobrirem les interioritats de la publicitat programàtica i de l’ecosistema publicitari actual, així com els reptes que es plantegen per a l’evolució del sector.

    Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

    Barcelona. Dilluns 27 de gener (de 15:30h a 19:30h)

    Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Les empreses poden fer servir aquesta eina com a eina de màrqueting. En aquest curs, dirigit per Sílvia Llombart, veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, el tipus de continguts i llenguatge, atenció al client, etc.

    Taller de Podcasts per a periodistes

    Barcelona. Divendres 31 de gener i 7 de febrer (de 10:00h a 14:00h)

    Els podcasts estan conquerint noves àudiencies a la vegada que es transformen en poderoses eines de comunicació i màrqueting digital. Enrique San Juan ens ensenyarà com produir podcasts de qualitat que generin audiència, fidelitat, repetició, subscripcions i una oportunitat de negoci o laboral per a periodistes, ja sigui en l’àmbit personal o com a part d’una organització.

    Com utilitzar Instagram stories

    Online. Del dilluns 3 al dissabte 29 de febrer (8 hores)

    Amb aquest curs, dissenyat per Laia Ros, aprendrem a fer servir Instagram stories per explicar noticies o transmetre missatges de forma innovadora.Coneixerem les eines que té l'aplicació i practicarem construint un conjunt d'històries.

    Iniciació al SEO: SEO intern i longtail

    Online. Del dimarts 4 al dissabte 29 de febrer (10 hores)

    L'objectiu del programa, impartit per Pilar Yépez, és entendre què és SEO des d'una perspectiva global, analitzant com funciona la cerca i practicant les tècniques per treballar el posicionament orgànic.

    Elaboració d'un Pla de Comunicació

    Barcelona. Dimecres 5 i 12 de febrer (de 09:30h a 14:30h)

    Amb aquest curs, Josep Mª Brugués vol ensenyar als participants a plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria, missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.

    Protección de Datos para periodistas

    Online. Del dimecres 5 al dissabte 29 de febrer (10 hores)

    Les noves normatives sobre protecció de dades han impactat en les tasques dels mitjans de comunicació i dels gabinets de premsa. El curs, a càrrec de Genís Margarit, donarà resposta als principals interrogants en la materia.

    Indesign per a periodistes - Nivell avançat

    Barcelona. Dijous 6, 13 i 20 de febrer (de 15:30h a 18:30h)

    L'objectiu del curs, dirigit per Susana Alonso, és aprofundir en els estils de text, taules i objectes. Aprendre a utilitzar les accions automàtiques que porta Indesign i crear a classe una pàgina amb tots els elements que pot tenir un reportatge. Per finalitzar, donar-li una sortida al document creat en pdf i html.

    Grups de treball:
    Formació

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.