• Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

    Objectius del curs

    Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc.

    Programa

    • Whatsapp: la xarxa que més consultem
    • Eina de fidelització
    • Públic objectiu
    • Servei d’atenció al client
    • Tipus de contingut
    • Com fer una campanya per Whatsapp
    • Campanyes de difusió
    • Imatges, vídeos, gifs animats i missatges de veu
    • Whatsapp web: optimitzem la feina
    • Gestió dels contactes
    • Estudi de casos

    Metodologia

    Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Totes les explicacions que es facin s'acompanyaran d'exemples explicatius per entendre perfectament el contingut.

    Requeriments

    Els assistents han d’estar donats d’alta al servei de Whatsapp i tenir instal·lada l’aplicació als seus mòbils.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que tinguin un negoci o servei i vulguin incorporar Whatsapp dins la seva estratègia de màrqueting.

    Professors

    Sílvia Llombart Monner

    Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.