• La transformació de la publicitat digital

    Objectius del curs

    Des del primer anunci online fins els nostres dies, la publicitat ha viscut una veritable transformació. No només han canviat els formats, la distribució dels anuncis, les formes de contractació i el seu impacte i rellevància, sinó també, i sobretot, el perfil dels usuaris connectats i com es consumeix. En aquest curs, es pretén oferir una àmplia visió sobre la publicitat digital i les seves diferents modalitats, els formats més habituals, les formes de contractació...amb consells i bones pràctiques per millorar-ne l’efectivitat. A més a més, descobrirem les interioritats de la publicitat programàtica i de l’ecosistema publicitari actual, així com els reptes que es plantegen per a l’evolució del sector.

    Programa

    • Introducció
      • El mercat publicitari en xifres
      • Terminologia publicitària bàsica
      • Actors de la publicitat digital i GAFAM
      • Models de contractació
    • Modalitats de publicitat. Formats, mètriques, exemples i bones pràctiques
      • Cercadors (SEM i més)
      • Display
      • Social
      • Video& TV
      • In-app
      • Email marketing
      • Publicitat nativa
      • Branded content
      • OOH: Publicitat in-store i exterior
    • Ecosistema publicitari
      • Data i privacitat: 1st, 2nd,3rd party data
      • Remarketing
      • La publicitat programàtica
      • Els walledgardens: GAFAM & BATX
      • El món Adtech
      • Planificació de campanyes i anàlisi de resultats

    Metodologia

    Durant el curs es combinen la presentació de conceptes publicitaris, el debat sobre temes rellevants i la resolució d’exercicis pràctics.

    Requeriments

    Es recomana que els alumnes assisteixin al curs amb un ordinador portàtil, equipat amb full de càlcul i calculadora per poder realitzar els exercicis.

    Destinataris

    Treballadors del món del màrqueting digital, tant de mitjans d’informació com d’agències; periodistes de ciberdiaris (pureplayers), edicions digitals de mitjans convencionals i altres pàgines i portals web sobre continguts generals o especialitzats; consultors en comunicació; periodistes emprenedors i free-lancers.

    Professors

    Lluis Serra Serra

    Professional 360º del màrqueting digital. Ha treballat en mitjans de comunicació, agències de publicitat i anunciants, sempre dins l’àmbit de la publicitat i el rendiment publicitari. Enginyer tècnic en informàtica de gestió per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), també és Diplomat en ciències empresarials per la University of Wales i la UPC. Apassionat pel màrqueting, la publicitat i la tecnologia, porta més de 10 anys impartint formació sobre publicitat a Internet i desenvolupament de negoci a la Xarxa.

    Preus

    Col·legiats
    85,00€
    Col·legiats en atur
    Gratuït
    Associació de Professionals de la Comunicació d’Andorra
    85,00€
    Associacions i estudiants de periodisme
    150,00€
    Tarifa pública
    170,00€

    Edicions obertes

    Barcelona

    Rambla Catalunya, 10 Principal 08007 Barcelona
    23/11/2018 (09:30 a 14:30)
    30/11/2018 (09:30 a 14:30)
    10 hores
    Català
    Inscriu-te