Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / Convocatòria oberta pel III Festival Internacional de Fotografia sobre drets humans i justícia global de Barcelona
  • Convocatòria oberta pel III Festival Internacional de Fotografia sobre drets humans i justícia global de Barcelona

    5 octubre, 2023

    El Festival Internacional de Fotografia de Barcelona sobre Drets Humans i Justícia Global està buscant els millors projectes fotogràfics que explorin temes relacionats amb drets humans i justícia global. La data límit per a la inscripció és el 31 d'octubre del 2023 a les 00:00 hores.

    Tweet
     
     
    Font:
    BCN-DH

    L'Associació Catalana per la Pau (ACP), International Action Peace (IAP) i Más Retina convoquen aquesta iniciativa destinada a cercar, reconèixer i promoure la feina dels fotògrafs i fotoperiodistes que tracten temàtiques sobre drets humans i justícia global a Barcelona.

    En la seva tercera edició, el Festival pretén continuar amb el seu compromís de donar una mirada als problemes globals i les seves causes utilitzant la fotografia com a eina per avançar cap a majors cotes de justícia social, sostenibilitat ambiental i l'exercici de tots els drets en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). El seu objectiu és proporcionar un fòrum per a la reflexió i la informació que fomenti una ciutadania crítica capaç de participar activament en els debats del nostre temps.

    Els deu projectes finalistes seran exposats al públic des del 10 de desembre, Dia Internacional dels Drets Humans, fins al 2 de gener del 2024, com a part del festival que omplirà els carrers de Barcelona. Aquests projectes també formaran part del catàleg de l'edició 2023 del festival. El millor entre els deu serà premiat amb 3.000 euros.

    Poden participar-hi fotògrafes/s, tant professionals com aficionades/s, majors d'edat i sigui quina sigui la seva nacionalitat, a excepció del personal de l’ACP, IAP o Más Retina, que no poden concórrer a aquesta convocatòria.

    La presentació dels projectes s'ha de fer exclusivament a través de la plataforma PICTER, on caldrà estar registrat/da prèviament. El concurs té una quota d’inscripció de 5 euros que es farà efectiva en el moment de pujar les fotografies. 

    Per a més informació i/o dubtes, podeu enviar un correu a masretinaphoto@gmail.com

    CONSULTA LES BASES

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    El Centre de Lectura de Reus acull l'exposició Fotoperiodisme Camp de Tarragona
    Maruja Torres, premi Margarita Rivière
    Vols veure totes les fotos de les Mosques 2023?
    V Jornada de Comunicació Corporativa: Comunicació Responsable com a eina de Transformació Social
    7 de novembre: els reptes de les 5 capitals de comarca de la Catalunya Central, a debat
    Vine al lliurament del Premi Ofici de Periodista 2023
    32a edició del Fòrum 10 de Comunicació de Puig-reig
    Operació anticorrupció a Sitges: el CIC destaca la importància de la presumpció d'innocència
    Enquesta sobre periodisme i perspectiva de gènere a Catalunya
    Esmorzar Off the record amb la presidenta de la CHE, Maria Dolores Pascual
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies