Barcelona

Curs d'estiu "Comunicació i periodisme intercultural"

L'Associació Intercultural Llatins/es per Catalunya realitzarà els propers 13,14, 15 i 16 de juliol el curs d'estiu "Comunicació i periodisme intercultural, Anàlisi i Eines comunicatives per a la no discriminació i la transformació social".

cartell-mini-748138.jpg

Aquest curs pretén fomentar l'enfocament intercultural en el món de la comunicació, analitzar les causes de les desigualtats i aportar eines (a periodistes i comunicadors/es) per combatre el immigracionalisme, la discriminació, els rumors, els discursos de l'odi i els estereotips sobre el fet migratori i la diversitat cultural.

Comptarem amb la presència de professionals del món de la comunicació per al desenvolupament i la immigració, artistes que dediquen la seva obra a tractar temes de discriminació i odi, entitats que treballen amb eines pioneres per combatre discursos esbiaixats envers la diversitat cultural i activistes que utilitzen les xarxes socials per a dur a terme les seves campanyes que promouen la transformació social.

Aquest curs d'estiu compta amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i la col·laboració del Col·legi de Periodistes, Diverscat, SOS Racisme Stop MareMortum, Comissió de periodisme Solidari del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Xarxa BCN Antirumors, Projecte Proxi: Institut de Drets Humans de Catalunya (IDHC) i Red Acoge.

Adreçat a: periodistes i comunicadors/es interessat/es en Comunicació, Educació per al Desenvolupament i Interculturalitat

Lloc: Col·legi de Periodistes de Catalunya. Rambla Catalunya nº 10, Barcelona.

Horari: De 16:00h a 18:30h

Durada: El curs d’estiu tindrà una durada de 10 hores lectives amb 4 sessions (13,14,15 i 16 de Juliol) de dues hores 1/2 cadascuna.

Certificació: amb un 75% d'assistència.

Preu: Gratuït

Organitza: Llatins/es per Catalunya

Coordina: Judith Muñoz Saavedra

Places limitades. Inscripció Aquí

Retransmissió per streaming i twitter: @llatins

Pots consultar el programa en el document adjunt


 
0 Comentaris