• Elements imprescindibles per aconseguir un posicionament diferencial

    30 maig, 2018

    Plans de comunicació, marketing digital, escriptura creativa, marca personal, butlletins són conceptes de gran interès i utilitat per als periodistes que cal repassar i mantenir actualitzats en un context de transformació constant.

    Font:
    CPC

    Elaboració d’un pla de comunicació

    Divendres 1 i 8 de juny (de 09:00 a 14:00). Barcelona

    Amb aquest curs, Josep Mª Brugués vol ensenyar als participants a plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria, missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.

    Escriptura creativa

    Dilluns 4 i 11 de juny (de 15:30 a 18:30). Barcelona

    A través d’aquesta formació, impartida per Montse Sanahuja, els assistents aprendran a desbloquejar la seva creativitat; detectaran els punts de millora dels seus continguts; i començaran a dotar l’escriptura d’intencionalitat i emocions amb l’objectiu de que els seus continguts siguin atractius i diferencials.

    Com dissenyar un pla de Marketing digital- Nivell avançat

    Dimarts 5 i 12 de juny (de 15:30 a 20:30). Barcelona

    Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals i aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.

    Telegram com a canal de comunicació

    Dimecres 6 de juny (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    Telegram es presenta com a una eina amb moltes possibilitats per a mitjans de comunicació, administracions grans i petites, agències de comunicació i departaments de premsa, ONGs, empreses de comunicació, etc. En aquest curs amb Sílvia Llombart veurem que ens permet anar molt més enllà que Whatsapp. Aprendrem tot el que hi podem fer, com ens hi hem de comunicar, com donar-nos a conèixer, etc.

    Com crear la teva marca personal

    Dijous 7 de juny (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    La gestió de la marca personal s’ha convertit en un element imprescindible per diferenciar-se i especialitzar-se com a professional de la comunicació en un context de transformació i en un mercat cada vegada més competitiu. L’objectiu del curs, a càrrec d’Àngels Antón, és reconèixer les competències pròpies per aconseguir un posicionament diferencial i obtenir les bases d’una estratègia personal que doni visibilitat i valor a l’experiència i els coneixements de cada professional.

    Gestiona el teu butlletí

    Dimecres 13 de juny (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    Els newsletters s’han convertit en una de les eines de comunicació més efectives que hi ha si el que volem és establir una relació directa i estable amb els nostres usuaris i, alhora, augmentar el seu grau de fidelització. En aquest curs, dissenyat per Ismael Nafría, analitzarem els elements fonamentals que cal tenir en compte per preparar, publicar i enviar un bon butlletí i repassarem alguns dels casos recents de newsletters que han tingut més èxit en el sector dels mitjans de comunicació. Són casos que ofereixen lliçons molt pràctiques i valuoses per fer que el nostre butlletí també sigui exitós.

    Grups de treball:
    Formació

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.