• Telegram com a canal de comunicació

    Objectius del curs

    Telegram, l’eina de missatgeria instantània, està creixent en nombre d’usuaris i s’està mostrant com a un canal molt útil per fer arribar els nostres missatges al nostre públic objectiu.

    Telegram es presenta com a una eina amb moltes possibilitats per a mitjans de comunicació, administracions grans i petites, agències de comunicació i departaments de premsa, ONGs, empreses de comunicació, etc. 

    En aquest curs la coneixerem a fons, i veurem que ens permet anar molt més enllà que Whatsapp. Aprendrem tot el que hi podem fer, com ens hi hem de comunicar, com donar-nos a conèixer, etc.

    Programa

    • Què és Telegram: dades, usuaris, seguretat, etc.

    • Diferències amb Whatsapp

    • Com el podem fer servir com a canal de comunicació

    • Súper-grups:
         •  Què són i per a què serveixen
         •  Exemples
         •  Com es creen

    • Canals:
         •  Què són i per a què serveixen
         •  Exemples
         •  Com es creen

    • Bots:
         •  Què són i per a què serveixen
         •  Exemples
         •  Descobrim bots útils per a comunicació 

    • Com han de ser els missatges a Telegram: 
         •  Text
         •  Imatges
         •  Enllaços
         •  Material multimèdia

    Metodologia

    Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Totes les explicacions que es facin s'acompanyaran d'exemples per entendre perfectament el contingut.

    Requeriments

    Els assistents han d’estar donats d’alta al servei de Telegram i tenir instal·lada l’aplicació als seus mòbils.

    Destinataris

    Professionals de la comunicacio, empreses, entitats, particulars, que volen saber com funciona Telegram per a un ús particular i professional

    Professors

    Sílvia Llombart Monner

    Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com