Barcelona

Esmorzar amb l’eurodiputat Javi López

L’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, amb la col·laboració del Col·legi de Periodistes de Catalunya, organitza una nova ronda d’esmorzars de treball per a periodistes amb eurodiputats a l’Aula Europa

52e2e8c9-9d5f-438a-b2a0-35c665b2c4ee.jpg

L’objectiu d’aquestes jornades és debatre amb els representants al Parlament Europeu sobre els temes més urgents de l’agenda política europea, així com donar a conèixer el treball parlamentari dels eurodiputats.

La propera d’aquestes trobades serà el divendres 15 d’abril a les 10:30 del matí a l’Aula Europea de Barcelona (Passeig de Gràcia, 90), amb l’eurodiputat del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC), Javi López (S&D).

Es prega confirmar assistència a epbarcelona@europarl.europa.eu. L’aforament és limitat.

Javi López (1985) és llicenciat en Dret per la Universitat Pompeu Fabra i Màster en Lideratge per a la gestió política i social a la Universitat Autònoma de Barcelona. És secretari de Política Europea i Internacional del PSC des del 2014 i secretari general adjunt de la delegació socialista espanyola al Parlament Europeu.

Eurodiputat entrant aquesta VIIIª legislatura, López és membre titular de la comissió d'Ocupació i Afers Socials (EMPL) i suplent a la comissió d'Afers Estrangers (AFET). També forma part de la delegació a l'Assemblea Parlamentària Euro-Llatinoamericana i és suplent a la delegació a la Comissió Parlamentària Mixta UE-Turquia, així com a la delegació per a les Relacions amb Mercosur.

La següent i darrera trobada amb què clourà aquesta ronda d’esmorzars de treball per a periodistes amb eurodiputats serà el divendres 6 de maig, també a les 10h30, amb el Francesc Gambús (PPE).


 
0 Comentaris