La Universitat de Barcelona, a través de IL3 Institut de Formació continua, organitzen el pròxim 4 d'octubre, a les 18:30h, aquesta trobada amb Lillia Baali (Head of SEO) i Laura Tufari (Head of Social Media & Content Marketing) de eDreams ODIGEO.
Estem vivint en una època de grans canvis en la manera de comunicar-nos. Google, Facebook, Instagram, Twitter y els blogs, entre d’altres, són els principals canals online que les empreses fan servir per arribar a la seva audiència, però... Com es poden optimitzar les campanyes? Com es destaca la marca de la resta? Com es pot obtenir més visibilitat a través de l’optimització de la web, d’un contingut de qualitat i de campanyes en social media? Com ens podem posicionar a Google amb cerques competides? Quins són els reptes actuals?
Lillia Baali (Head of SEO) i Laura Tufari (Head of Social Media & Content Marketing) d'eDreams ODIGEO Barcelona ens resoldran tots aquests dubtes, ens explicaran la seva experiència i de quina manera es relacionen el Social, el SEO i el Content Marketing per generar impacte de marca i de campanya a través de casos reals.
Si et dediques al màrqueting o vols conèixer aquesta experiència de primera mà, no ho dubtis. Reserva la teva plaça i vine a conèixer l’experiència de les dues expertes en sector travel.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari