Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / La doctora Anna Forcada, protagonista del cicle "Pessics de Vida" de març
  • La doctora Anna Forcada, protagonista del cicle "Pessics de Vida" de març

    10 març, 2021

    La gerent de l’Institut Català de la Salut (ICS) a la Catalunya Central, Anna Forcada, és la convidada de l’entrevista del cicle “Pessics de Vida” del mes de març, que organitzen la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes i l’Ajuntament de Manresa, a través del Centre Cultural del Casino. La conversa tindrà lloc a la Plana de l'Om i també s'emetrà en directe pel canal de Youtube de Manresa Cultura. 

     

    Tweet
     
     
    La doctora Anna Forcada, gerent de l'ICS Catalunya Central.
    Autor:
    ICS.
    Font:
    ICS.

    Anna Forcada, que també es la gerent de l’Hospital comarcal Sant Bernabé de Berga, repassarà la seva trajectòria professional i personal en una conversa amb la periodista de Regió7, Queralt Casals, on explicarà com s’ha viscut aquest any de pandèmia a primària.

    L’entrevista es farà el pròxim dimecres 24 de març a les 19 h a l’Auditori de la Plana de l’Om en una modalitat que combina l’entrada presencial i la difusió de l’acte en directe per Internet a través del canal de Youtube de Manresa Cultura. L’aforament a la sala és limitat. Per accedir-hi cal disposar d’invitació. Podeu aconseguir-la en aquest enllaç https://kursaal.koobin.cat/index.php?action=PU_evento&Ev_id=4541&idioma=CA o a les taquilles del Teatre Kursaal.

    La convidada

    Anna Forcada és llicenciada en Medicina i Cirurgia, especialista en Medicina Familiar i Comunitària a la Unitat Docent Centre, té un màster en Atenció Primària de Salut, el Programa de desenvolupament per a directors d'equips d'atenció primària, i el Mestratge en Direcció d'Institucions Sanitàries de la UAB.

    Forcada és metge de família per vocació i defensora de l’atenció primària per convicció. Va néixer a les Masies de Voltregrà i, actualment, és la gerent de l’Institut Català de la Salut (ICS) a la Catalunya Central i de l’Hospital comarcal Sant Bernabé, de Berga. Recorda que porten un any plantant cara a la Covid i creu que la vacunació serà una de les tasques més agraïdes i gratificants que faran els professionals de la salut a la seva vida.

    El cicle Pessics de Vida compta amb la col·laboració de Regió7, Canal Taronja, Nació Manresa, DO Pla de Bages, Llibreria Parcir i Llibreria Rubiralta.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Presentació del llibre "Intrigues i poder al Vaticà" de Vicenç Lozano
    Presentació del llibre "La cara oculta de China"
    La revista "El Ciervo" convoca el 46è Premi Enrique Ferrán d'articles
    La visualització de dades per combatre la desinformació
    Queixes resoltes pel Consell de la Informació de Catalunya durant el primer trimestre de l’any
    Periodisme i dones del món rural
    El Col·legi tanca aquest dijous 1 d'abril
    El programa Espais de Sao Fonda s'emporta el VI Premi Terres de l’Ebre de Periodisme
    La Nit de la Comunicació reconeix als periodistes veterans i dona la benvinguda als nous fitxatges del periodisme ebrenc
    “Dones a les ones”: un reportatge històric multiplataforma i amb perspectiva de gènere
  • Cercador

  •  
    Consells per a joves periodistes
    Vuit avantatges de la IA al periodisme (segons ChatGPT)
    Hi ha un robot a la redacció!
    Twitter: crònica d'una mora anunciada
    Les xarxes socials collen les desinformacions
  •  
    "Debilitar el sistema audiovisual en català va ser un error"
    Baixar de la torre d'ivori
    Creadors
    La gran mentida
    "Em sento un lluitador"

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2023

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • Política de cookies