• Més formació després de Pasqua

    22 març, 2016
    T’esperen una gran varietat de càpsules formatives en les diferents demarcacions: des de redacció periodística fins a engagement a les xarxes socials, passant per la consultoria en comunicació, el disseny gràfic, les noves narratives,o llenguatge twitter.

    Redacció periodística: tècniques bàsiques

    01/04/2016 | 08/04/2016 | 15/04/2016 (de 10:30 a 13:30). 9 hores, 3 sessions. BARCELONA

    En aquest curs pràctic, Carles Singla revisarà les eines fonamentals de la redacció informativa. S'hi tractaran les característiques principals del llenguatge periodístic. Per mitjà de diversos exercicis es posaran en pràctica els textos més habituals en periodisme escrit, ja sigui en mitjans o en gabinets de premsa. També es pararà especial atenció a la titulació, als formats breus i a les notes de premsa.

    De periodista a consultor de comunicació

    04/04/2016 | 11/04/2016 (de 18:15 a 20:45). 5 hores, 2 sessions. BARCELONA

    L’orientació d’aquest taller, impartit pel professor Josep Salvat, és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per iniciar un canvi en la seva trajectòria i portar-la del periodisme de mitjans a la consultoria en comunicació. Es treballen aspectes com la preparació de propostes, la seva presentació i defensa davant del client, com interpretar els mitjans des de l’altre costat i, en definitiva, com obrir-se pas en un nou camí professional.

    Dissenyar sense ser dissenyador

    Creació de material comunicatiu amb eines online gratuïtes

    05/04/2016 (de 09:00 a 12:00) | 05/04/2016 (de 12:00 a 15:00). 6 hores, 2 sessions. TARRAGONA

    Sovint ens trobem que després de generar uns continguts en forma de text o dades també hem de produir les peces finals: notes de premsa, newsletters, informes acuradament enquadernats i presentats, gràfics, etc. Aquest taller dirigit per Marta Aguiló, presenta un conjunt d’eines fàcils d’utilitzar i gratuïtes per crear i editar contingut gràfic i dóna pautes i criteris per utilitzar-les.

    Noves narratives per a web, mòbils i tauletes

    05/04/2016 | 12/04/2016 (de 10:00 a 14:00). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA

    Nereida Carrillo us donarà una panoràmica d’instruments perquè pugueu plantejar noves narratives i us aportarà alguns criteris bàsics perquè traslladeu les peces periodístiques a dispositius mòbils, a smartphones i a tauletes de forma ràpida i senzilla.

    Introducció a Wordpress per a periodistes

    06/04/2016 | 13/04/2016 (de 15:30 a 19:30). 8 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL

    En aquest curs, impartit per Ariadna Fernández, aprendreu a utilitzar l’eina i publicar articles, fotografies i vídeos en el sistema de gestió de continguts wordpress.com

    Quin llenguatge i estil hem de fer servir a Twitter?

    07/04/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. GIRONA

    En aquest curs, impartit per Sílvia Llombart, analitzarem quines tècniques de llenguatge ens ajudaran a comunicar-nos millor a Twitter, descobrirem trucs, a l’hora d’escriure, per arribar millor als nostres destinataris. I tot plegat ho arrodonirem fent pràctiques que ens ajudin a entendre millor quin llenguatge i quin estil hem de fer servir a Twitter.

    Webinar: El engagement en redes sociales

    Qué es y cómo medirlo para convertirlo en un activo empresarial

    07/04/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hores.

    El Social Media es sólo una herramienta para conseguir tus objetivos de empresa. Uno de esos objetivos es el engagement con el usuario. En este webinar impartido por Pilar Yépez descubriremos qué es realmente el engagement, cambiaremos nuestra manera de entenderlo y lo convertiremos en un activo de la empresa que nos permita defender nuestra inversión en Redes Sociales, un activo con sus propios kpis y métricas que podamos evaluar según nuestros propios objetivos.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.