• No deixis de créixer

    11 novembre, 2015
    Si tens pensat emprendre un nou camí professional i t’interessa el periodisme gastronòmic o la consultoria en comunicació o vols entendre què és la marca personal, els cursos del Col·legi t’ajudaran a aconseguir-ho.

    Redacció de crítiques i reportatges de gastronomia

    18/11/2015 | 25/11/2015 (de 16:30 a 19:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA

    Aquest curs, dirigit per Trinitat Gilbert, pretén donar a conèixer les principals claus narratives del periodisme gastronòmic, una especialitat emergent tant en els mitjans informatius com en l’àmbit de la comunicació d’empresa, i que té les principals fonts mundials expertes a Catalunya ( Ferran Adrià, Joan Roca, Carme Ruscalleda i altres).


    Webinar: Cómo gestionar las crisis en Redes Sociales

    Cómo prever el conflicto digital y solucionarlo con el menor impacto

    19/11/2015 (de 10:00 a 11:00). 1 hores.

    Las Redes Sociales y las herramientas de comunicación digital son hoy en día el vehículo de comunicación más eficaz con consumidores y clientes. Los nuevos medios proporcionan un diálogo bidireccional lleno de información relevante. Pilar Yépez nos enseñará a adelantarnos a la crisis en social media y a solucionar los problemas que puedan surgir.

    Eines i tècniques de comunicació per a ajuntaments petits (i no tan petits)

    24/11/2015 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. GIRONA

    Aquest curs, basat en l’experiència professional dels professors Marc Sureda i Lourdes Torres, es proposa donar a les persones que gestionen la comunicació municipal aquelles eines i tècniques que els permetran treure el millor partit de la seva tasca i aconseguir que el seu ajuntament sigui més transparent, conegut i ben valorat.

    De periodista a consultor de comunicació

    24/11/2015 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA

    L’orientació d’aquest taller, impartit pel professor Josep Salvat, és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per iniciar un canvi en la seva trajectòria i portar-la del periodisme de mitjans a la consultoria en comunicació. Es treballen aspectes com la preparació de propostes, la seva presentació i defensa davant del client, com interpretar els mitjans des de l’altre costat i, en definitiva, com obrir-se pas en un nou camí professional.

    Postproducció digital de fotografia documental - Nivell avançat

    26/11/2015 | 03/12/2015 | 10/12/2015 | 17/12/2015 (de 15:30 a 18:30). 12 hores, 4 sessions. BARCELONA

    Quan les imatges passen de ser la crònica objectiva d’uns fets a una eina comunicativa més complexa i subjectiva, la postproducció adquireix encara més importància. Significa el pas final d’una obra i determina l’estil del treball, alhora que dóna suport i emfatitza el discurs del contingut. L’objectiu d’aquest curs, impartit per Eduardo Matas, és que els participants adquireixin els coneixements necessaris per posar les eines de Photoshop a disposició de la seva creativitat.

    Claus per a l’èxit d’una web personal: de la persona a la marca

    27/11/2015 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. BARCELONA

    L’objectiu d’aquest curs, dirigit per Marta Royo, és establir les bases perquè cada participant pugui posar en marxa la seva web personal. Es tracta de definir una estratègia de comunicació de base (què dir i com dir-ho) ben sòlida. Aquest element és imprescindible per crear qualsevol pàgina web. Només un cop això estigui clar, es podrà passar al disseny i a la programació –que no formen part dels continguts del curs–. El curs parteix de la importància de convertir una persona en una marca personal.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.