• Com t’ajuden les formacions del Col·legi?

    16 octubre, 2018

    Descobreix Youtube i els videojocs com a eina periodística, explora l’escriptura creativa, treballa l’e-mail màrqueting i la comunicació per les xarxes, construeix una pàgina web amb wordpress i aplica la intel·ligència artificial en la teva feina.

    YouTube per a periodistes creadors. Com treure'n profit

    Dijous 18 d’octubre (de 15:30 a 20:30). Barcelona
    Divendres 26 d'octubre (de 15:30h a 20:30h). Girona

    YouTube és la plataforma de vídeos que molts usuaris utilitzen per mantenir-se al fil de la notícia o bé estar al corrent de campanyes corporatives. És per aquest motiu que creix el nombre de periodistes especialitzats en temàtiques; mitjans de comunicació; editorials; empreses o bé institucions. En aquest curs Ivan Comas ens explicarà com treure'n profit com a periodista, comunicador o gestor de continguts.

    El videojoc com a eina periodística

    Divendres 19 d’octubre (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    En aquesta sessió, a càrrec de Marc Bellmunt, plantejarem el videojoc com a eina de transmissió de missatges periodístics, a més d’aproximar-nos-hi tant des d’una vessant teòrica com des d’una vessant pràctica que ens permetrà desenvolupar el nostre propi prototip de videojoc com a peça periodística.

    Escriptura creativa

    Dimarts 23 i 30 d’octubre (de 15:30 a 19:30). Barcelona

    A través d’aquesta formació, impartida per Montse Sanahuja, els assistents aprendran a desbloquejar la seva creativitat; detectaran els punts de millora dels seus continguts; i començaran a dotar l’escriptura d’intencionalitat i emocions amb l’objectiu de que els seus continguts siguin atractius i diferencials.

    E-mail màrqueting amb Mailchimp

    Tarragona. Dimecres 24 i 31 d'octubre (de 09:30h a 14:30h)
    Girona. Dilluns 5 i 12 de novembre (de 09:30h a 14:30h)

    En aquest curs, a càrrec de Marta Aguiló, veurem com programar i dissenyar una campanya d’e-mail màrqueting i com gestionar de forma eficaç els nostres contactes. També s’examinaran diversos exemples i coneixerem les opcions de disseny i gestió de Mailchimp.
     

    Com ens hem de comunicar a Twitter i Facebook: passem a la pràctica

    Dimecres 24 i 31 d’octubre (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    En aquest curs, impartit per Sílvia Llombart,  treballarem sobre casos pràctics que durem a terme a classe, plantejarem situacions i aprendrem com comunicar a Twitter i Facebook a partir de la pràctica.

    Webinar:  ‘El engagement en redes sociales’

    Dijous 25 d’octubre (de 20:30 a 21:30). On-line

    El Social Media es sólo una herramienta para conseguir tus objetivos de empresa. Uno de esos objetivos es el engagement con el usuario. En este webinar impartido por Pilar Yépez descubriremos qué es realmente el engagement, cambiaremos nuestra manera de entenderlo y lo convertiremos en un activo de la empresa que nos permita defender nuestra inversión en Redes Sociales, un activo con sus propios kpis y métricas que podamos evaluar según nuestros propios objetivos.

    Els bots en l’era de la comunicació digital

    Divendres 26 d’octubre (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    Els bots (sistemes d’intel·ligència artificial que interactuen amb humans) s‘estan apoderant poc a poc dels espais de conversa a les xarxes. És un fenomen imparable. En aquest curs, a càrrec d'Enrique San Juan, entendrem què són, en què s’estan aplicant, com ens poden afectar i de quina manera podem aprofitar aquesta nova tendència tecnològica al nostre favor.

    Taller d'introducció al Wordpress

    Manresa. Dilluns 29 d'octubre i 5 de novembre (de 15:00h a 20:00h)
    Girona. Dimarts 20 i 27 de novembre (de 15:30h a 20:30h)

    Aquest taller, impartit per Xavier Codony, pretén donar les eines i els coneixements bàsics per a construir una pàgina web a partir de les plantilles de Wordpress a neòfits en la matèria sense coneixements d’HTML.

    Com dissenyar un pla de màrqueting digital - Nivell avançat

    Barcelona. Dimarts 6 i 13 de novembre (de 09:30h a 14:30h)

    Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals i aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.