• Els Bots en l'era de la comunicació digital

    Objectius del curs

    Els bots (sistemes d’intel·ligència artificial que interactuen amb humans) s‘estan apoderant poc a poc dels espais de conversa a les xarxes. És un fenomen imparable.

    En aquest curs entendrem què són, en què s’estan aplicant, com ens poden afectar i de quina manera podem aprofitar aquesta nova tendència tecnològica al nostre favor.

    Programa

    • La comunicació en l’era de la intel·ligència artificial
    • Bots, què son
    • Classes de bots per tipus d’aplicacions
    • Com funcionen els bots
    • Seqüències de missatges i interacció
    • Taller: com configurar un bot per a Facebook Messenger
    • Eines i casos

    Metodologia

    El curs segueix el mètode propi d'Enrique San Juan, explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora dels conceptes englobats en el temari. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals, exercicis grupals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Requeriments

    Per fer la part pràctica de la sessió es recomana assistir amb un portàtil.

    Destinataris

    Community managers vocacionals, en formació o en operació. Periodistes, publicistes, comunicadors, especialistes en xarxes socials, emprenedors, empresaris, especialistes en marketing i, en general, tots aquells que tinguin un paper actiu en el desenvolupament d’estratègies en social media.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.